ESPORTEC – Escola d’Esquí oficial a Port del Comte

Vine a gaudir de la neu a Port del Comte! Oferim classes particulars d’esquí i snowboard per a totes les edats, així com classes col·lectives d’esquí de 3 hores per a nens i nenes de 6 a 14 ants. També posem a la teva disposició serveis únics com el dualski i el lloguer de bicicletes de neu (snowbikes), per viure experiències diferents i emocionants.

A més, disposem d’un alberg on podràs allotjar-te i gaudir d’una escapada a la muntanya plena d’esport, diversió i natura.

T’esperem a Port del Comte per viure l’hivern amb nosaltres!

Troba la teva activitat de Neu

Classes a la nostra escola d’esquí

Classes col·lectives d’esquí alpí

Classes col·lectives d’esquí alpí per a nens i nenes de 6 a 14 anys, amb grups reduïts i adaptats al nivell de cada participant. Una experiència dinàmica i segura per millorar la tècnica, guanyar autonomia i gaudir de la neu.

Horari: de 9.30 a 12.30 h.
Cal saber esquiar, controlar la velocitat i frenar de manera autònoma.

Classes particulars d’esquí per menors de 5 anys

Classes particulars d’esquí alpí per a nens i nenes menors de 5 anys, amb atenció individualitzada i una ràtio d’1 alumne per monitor. Una primera experiència a la neu adaptada al ritme de cada infant, per descobrir l’esquí de manera progressiva, segura i divertida.

Classes particulars d’esquí

Classes particulars d’esquí alpí a La Molina per a alumnes a partir de 5 anys, adaptades al nivell i als objectius de cada participant. Tant si vols iniciar-te en l’esquí com perfeccionar la teva tècnica, els nostres monitors t’acompanyaran en una progressió segura, personalitzada i divertida. Possibilitat de fer la classe individualment o en petit grup amb participants de nivell similar.

Classes particulars de snowboard per menors de 5 anys

Classes particulars de snowboard per a nens i nenes menors de 5 anys, amb una ràtio d’1 alumne per monitor. Una primera experiència sobre la taula adaptada al ritme de cada infant, per descobrir el snowboard i familiaritzar-se amb la neu de manera progressiva, segura i divertida.

Classes particulars de snowboard

Classes particulars de surf de neu a La Molina per a alumnes a partir de 5 anys, adaptades al nivell i als objectius de cada participant. Tant si vols iniciar-te en el snowboard com perfeccionar la teva tècnica, els nostres monitors t’acompanyaran en una progressió segura, personalitzada i divertida. Possibilitat de fer la classe individualment o en petit grup amb participants de nivell similar.

Port del Comte

Port del comte, situada al prepirineu, és l’estació d’esquí més al sud de Catalunya. Comprèn Situada al Prepirineu català, Port del Comte és l’estació d’esquí més al sud de Catalunya, amb 50 km esquiables a la comarca del Solsonès, a només dues hores en cotxe de molts punts de Catalunya.

Des del 2009, oferim classes particulars i col·lectives d’esquí i snowboard per a tots els nivells, amb instructors qualificats de l’Escola d’Esquí Prepirineu. Les classes particulars són per a grups d’1 a 4 persones, mentre que els cursos col·lectius permeten aprendre en grups reduïts i gaudir de l’esquí d’una manera divertida i segura.

L’estació disposa d’una àmplia zona de debutants, ideal per iniciar-se i millorar la tècnica.

Escola d’esquí Prepirineu: Classes particulars i cursets d’un o varis dies d’esquí alpí i de surf de neu (snowboard), alberg a peu de pistes, classes de dualski i lloguer de bicicletes de neu (snowbikes). Tots els serveis en un mateix espai. De la mà del millor personal tècnic esportiu titulat.

A més, comptem amb l’Alberg el Mirador, situat al mateix recinte de l’estació, on podràs allotjar-te i completar la teva escapada a la neu amb una experiència còmoda i plena de natura.

Obrim segons el calendari de l’estació d’esquí.

650 051 630
escola@escolaesquiprepirineu.cat

Estació d’esquí Port del Comte, Carr. a Pistes, s/n, 25284 Port del Comte, Lleida