Curset d’esquí 5 dissabtes o 5 diumenges a Port del Comte

Curset d'esquí de 5 dies a escollir entre els dissabtes o els diumenges a l'estació d'esquí de Port del Comte per a infants fins a 14 anys que ja han esquiat alguna vegada.

Dates i opcions

Dissabtes:

> Opció Dissabtes 1: 14, 21, 28 de Gener i 4 i 11 de Febrer de 2022

> Opció Dissabtes 2: 11, 18, 25 de Febrer, 4 i 11 de Març de 2023

Diumenges: 

> Opció Diumenges 1: 15, 22, 29 de Gener i 5 i 12 de Febrer de 2023

> Opció Diumenges 2: 12, 19, 26 de Febrer, 5 i 12 de Març de 2023

Opció 10 dies: 10 dies a escollir entre tots els dissabtes i diumenges

Opció 1 dia: Classe només 1 dissabte o 1 diumenge a escollir

Horaris i preus

· Horari: de 9:30 h12:30 h, 3 hores diàries de classe

· Grups de 4-8 alumnes

· El preu inclou les classes i l'assegurança.

· Informeu-vos de les condicions especials en el forfet i el lloguer de material

 

Descarrega el full d'inscripció dels cursets en PDF

El curs d’esquí amb ESPORTEC consisteix en una classe col·lectiva d’esquí on els participants, que ja han de ser iniciats en l’esquí, gaudiran durant 3 h al llarg del matí de l’ensenyament d’aquest esport d’hivern de la mà d’un professor titulat.

Un cop arribin els participants al Jardí de neu (punt de trobada) els tècnics rebran els alumnes i els ajudaran a acabar-se de vestir o fins hi tot a calçar-se els esquis. Posteriorment, faran un parell de baixades per la pista del jardí de neu per escalfar i determinar els grups de nivell. A partir d’aquí, els alumnes ja aniran amb cada un dels grups assignats. A mig matí pararem a esmorzar a la base de l’estació.

El punt de trobada per recollir als futurs esquiadors tornarà a ser al Jardí de Neu.

Gaudirem plegats d’un gran dia d’esquí treballarem la tècnica de l’esquí mitjançant el joc i la diversió.

45,00320,00

Si has escollit la opció 3 o la 4 indica el dia/els dies.

SKU: N/A Categoria: Etiqueta:

1 ressenya per Curset d’esquí 5 dissabtes o 5 diumenges a Port del Comte

  1. Georgina

    Son uns craks organitzant els cursets. Els nens encantats!

Show reviews in all languages (2)

Afegeix una ressenya

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

  • Un cop feta la reserva ens posarem en contacte amb vosaltres per telèfon per acabar de donar-vos les indicacions que facin falta i resoldre els vostres dubtes. També ens podeu trucar, escriure per email o  per WhatsApp. Adaptarem totes les activitats a les vostres necessitats sense cap problema.
  • Tots els preus estan subjectes a canvis sense previ avís.
  • Si la reserva es fa a través d'un tercer (agència de viatges, ...) és imprescindible presentar el comprovant a la recepció del centre d'activitats.
  • Per optar a l'abonament d'una activitat cal notificar l'anul·lació per escrit com a mínim amb 48 hores d'antelació. Qualsevol notificació posterior no donarà dret a reemborsament.
  • No es faran devolucions en cas de no presentar-se a l'activitat.
  • Exclusiu Activitats de Mar Aventura i Espai Aventura: Un cop començada l’activitat ESPORTEC es reserva el dret d'aturar-la si així ho creu oportú per mal temps o mala mar sense reemborsament possible.
  • Exclusiu Activitats de Mar Aventura: Els menors d’edat hauran d’anar sempre acompanyats d’un major d’edat.
  • Exclusiu Activitats Espai Aventura: L’edat mínima per dur a terme les activitats és de 6 anys.
  • Exclusiu Activitats Espai Aventura: A través de venda online cal comprar-les amb 48h d’antelació.
  • Exclusiu Activitats Ecorutes Segway: L’edat mínima per dur a terme les activitats és de 6 anys. El pes ha d'estar comprès entre els 40 i els 120 Kgs.

Port del Comte (Escola d'esquí i Espai Aventura) - 650 051 630 - - escola@escolaesquiprepirineu.cat
Ecorutes Segway - 621 209 982 - ecorutes@esportec.net
Mar Aventura - Costa Daurada - 658 188 936 - - maraventura@esportec.net
Alberg Mirador – Port del Comte (Solsonès) - 973 484 038 - - info@albergmirador.com
Espai Aventura – Bàscara (Alt Empordà) - 675 260 994 - - espaiemporda@esportec.net

Contacte

  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.